• Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.korykcase.com.pl z dnia 5 grudnia 2021 r.

 INFORMACJE OGÓLNE

Sklep internetowy www.korykcase.com.pl jest prowadzony przez firmę KORYKCASE Leszek Korycki z siedzibą w Górkach ul. Sosnowa 29, 08-400 Garwolin, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Gminy Garwolin pod numerem 1946, NIP 826-181-38-64, REGON 142394428, tel. 512-180-803, e-mail: biuro@korykcase.com.pl, lkoryk8@wp.pl

Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.korykcase.com.pl

Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na postanowienia i akceptację warunków zawartych w regulaminie.

 OFERTA

Przedmiotem sprzedaży są produkty przedstawione w sklepie internetowym www.korykcase.com.pl Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, odwoływanie lub ograniczenie części oferty, zakresu, czasu trwania promocji i wyprzedaży lub wprowadzania zmian bez podania przyczyny. 

 CENY

Wszystkie ceny towarów są cenami brutto podanymi w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki. Ceny podane przy każdym towarze i koszty wysyłki są wiążące dla obu stron w chwili złożenia zamówienia. 

 RODZAJE PŁATNOŚCI I KOSZTY PRZESYŁKI

Koszt przesyłki jest uzależniony od wyboru formy płatności oraz łącznej wartości zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. Zamówienia powyżej 100,00 zł wysyłamy gratis.

Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- przelewem tradycyjnym (przedpłata) – w tytule przelewu wystarczy podać numer zamówienia
- płatność gotówką - przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy;
- płatność za pobraniem (przy odbiorze przesyłki kurierskiej)
- płatności online

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od momentu nadania - jeśli produkt znajduje się w magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. Po nadaniu informujemy o statusie zamówienia.

 ZAMÓWIENIA

Zamówienia należy składać za pośrednictwem strony internetowej www.korykcase.com.pl poprzez koszyk zamówień.

Zastrzegamy sobie prawo weryfikacji danych teleadresowych użytych w formularzu zamówienia sklepu www.korykcase.com.pl

Umowa sprzedaży jest zawarta z chwilą odesłania przez sklep e-mailem potwierdzenia zamówienia, zawierającego informacje o terminie realizacji, sposobie wysyłki i ostatecznej kwocie do zapłaty.

Do chwili wysyłki towaru Klient może zmodyfikować lub wycofać zamówienie za pomocą e-maila: biuro@korykcase.com.pl, lkoryk8@wp.pl Do każdego zakupionego towaru wystawiamy Fakturę VAT.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I CZAS DOSTAWY

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Przesyłki dostarczają firmy kurierskie.

Całkowity czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktu w magazynie, wyboru przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy.

Zazwyczaj zajmuje to od 2 do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.


Uwaga! Przy płatności przelewem internetowym czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (płatność na podstawie faktury proformy).

Nr konta bankowego: Bank Pekao S.A.
82 1240 2728 1111 0010 9484 6855

KorykCase Leszek Korycki

Górki ul. Sosnowa 29

08-400 Garwolin
 

Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością ich otrzymywania do momentu wyczerpania zapasów towarów.

W wyjątkowych przypadkach, gdy zamówiony towar, z przyczyn od nas niezależnych, jest niedostępny, skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia dalszego przebiegu realizacji zamówienia.

 ZWROTY I REKLAMACJE

Każdy towar zakupiony w sklepie www.korykcase.com.pl  jest objęty gwarancją producenta.

Klient ma prawo odesłać nieużywany produkt w nienaruszonym stanie, jeśli uzna, że towar nie spełnia jego oczekiwań. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz.U. 2020 r. poz. 287 ze zm.) Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie i odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować nas składając jednoznaczne oświadczenie (pismo, e-mail) lub skorzystać ze wzoru formularza odstapienia, który zawiera załącznik nr 2 do ustawy (wzór w zakładce Zwroty i reklamacje).
W powyższym przypadku towar powinien wrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony (bez śladów użytkowania, eksploatacji, montażu itp.) wraz z fakturą lub kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnej przy odbiorze). Klient ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

Zwrotu można dokonać tylko wtedy, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Koszty przesyłki pokrywa klient. Można też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt. Po otrzymaniu towaru gwarantujemy zwrot otrzymanej od Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).

Uwaga! Umowa jest uważana za niezawartą, a klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W razie stwierdzenia usterki lub uszkodzenia w wyniku transportu np. jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone lub zachodzi podejrzenie otwarcia, zgniecenia itp., należy w obecności Kuriera sporządzić protokół szkody, nie przyjmować przesyłki i możliwie szybko skontaktować się z naszym sklepem. Tylko podpisany protokół szkody jest podstawą do reklamacji. Wszystkie reklamacje zgłaszane po podpisaniu protokołu dostawy bez zastrzeżeń nie będą uwzględniane.

W przypadku uznania reklamacji gwarantujemy wymianę towaru na wolny od wad, a jeśli nie ma takiej możliwości (np. z powodu wyczerpania zapasów) - zwrot należności lub wymianę na inny, uzgodniony z Klientem, towar. Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone z winy Użytkownika.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od chwili otrzymania uszkodzonego towaru.

Wszelkie należności za zwroty i reklamacje przekazujemy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył kupujący, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Środki zwracamy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu lub rozpatrzenia reklamacji.
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem lub wysłanych bez wcześniejszej konsultacji.

Zwroty i reklamacje prosimy wysyłać przesyłką rejestrowalną i zachować dowód nadania. Prosimy o odsyłanie towaru w opakowaniu, które zabezpiecza przed uszkodzeniami. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji oraz gdy zwrot lub wymiana towaru nie zostanie uznana (odesłany po wyznaczonym terminie, bez dowodu zakupu, pisma reklamacyjnego, zabrudzony, uszkodzony itp.) towar będzie odesłany na koszt Klienta.

Prawo odstąpienia od umowy (art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeśli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 OCHRONA PRYWATNOŚCI

W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, że:

Administratorem Państwa danych jest firma KorykCase Leszek Korycki, z siedzibą w Górkach przy ul. Sosnowej 29 (NIP: 826-181-38-64) dalej zwana Administratorem.

Państwa dane są przetwarzane przez nas w celu świadczenia naszych usług oraz - w wypadku wyrażenia stosownych zgód - w celach marketingowych. Odbiorcami Państwa danych będą nasi upoważnieni pracownicy, a także podwykonawcy – np. świadczący usługi wsparcia IT, telekomunikacyjne, reklamowe, prawne, księgowe, firmy pośredniczące w transakcjach płatniczych, dla których dane są niezbędne do realizacji płatności oraz przewoźnicy, dla których dane te są niezbędne do dostarczenia przesyłki.

Dane nie będą przekazywane do państw trzecich.

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowego wykonania naszych usług. Są to: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), adres e-mail, telefon kontaktowy. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji płatności za złożone zamówienie.

Dane są przetwarzane w celu wykonywania łączących nas z Państwem umów lub w celu marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Administratora w wypadku wyrażenia stosownych zgód, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dane będą przetwarzane do czasu odwołania wyrażonej przez Państwa zgody lub na czas wykonania łączącej nas z Państwem umowy i spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także - w wypadku udzielenia zgody - wycofania udzielonej zgody w każdym momencie (przy czym cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem).

Skontaktować się z nami można wysyłając wiadomość na adresy e-mail: biuro@korykcase.com.pl, lkoryk8@wp.pl, leszek.k80@wp.pl lub dzwoniąc pod numery: 607-342-031, 512-180-803.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy polskiego prawa.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych i/lub organizacyjnych. Wszelkie zmiany regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez nas, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie sklepu www.korykcase.com.pl
Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.